Ana içeriğe atla
Alanya’nın Avsallarda 25 yıl doktorluk yaptıktan sonra emekli olan Dr. Recep Çelik’i Avsallar halkı bırakmadı. Aynı yerde klinik açan Dr. Recep Çelik mucize tedavilere imza atıyor.
 
Dr. Recep Çelik’in hasta portföyü oldukça kabarık. Türkiye’nin her ilinden olduğu gibi Almanya, Hollanda ve çeşitli ülklerde yaşayan Türklerin yanı sıra yabancılarında ilgi odağı olmuş.
 
Dr. Recep Çelik’in tedavi mantığı “Bütün hastalıklar vücudumuza yiyecekle ve icecekle  girer” bu mantıktan yola çıkarak sadece vücuda  uyumsuz  (  intolerans ,allerjik ,toksik olan)olan yani kişinin metabolizmasına uygun olmayan yiyecekleri  tesbit edip kişiye bildiriyor.  Ne iyi geliyor onu da kişiyle paylaşıyor.ilaç la tedavisine girmeyen dr. Recep Çelik “Hastalarımla sohbet ettiğimde genelde şikayetlerinin en başında mide ve bağırsak şikayetleri geliyor. Mide bağırsaklardaki floraların düzensizliği insanların hasta  olmasina neden oluyor. Bağırsakları hasta olan insan ne yaparsa yapsın sağlıklı olamaz. Normal kiloda olamaz ,ya çok zayıftır ya da şişmandır.” Diyen Dr recep Çelik  doktorlarin babasi HİPOKRATİN  {BAGİRSAK HASTA İSE VUCUTTA HASTADİR! BÜTÜN HASTALİKLAR BAGİRSAKTAN BASLAR }sözünü kendisine ilke edinmiş.
 
Dr. Recep Çelik neleri Tedavi ediyor.
    -Mide ve bağırsak hastaliklari( ülser ,kalıtım ulseroza,kron hast ,kabızlık ,  uzun süren isaller su an için  büyük saglık problemi  toplumumuzda  kabizliktir dedi.
     -Ruhsal Hastalıklar( panik atak ,depresyon ,anksiyete, epilepsi, defans vs.
       -Deri hastaliklari (Sedef ,Ekzema,kaşıntılar vs
        -Solunum yolu hastaliklari (Astım- Alerji vs
          - Boğaz burun kulak HASTALIKLARI ( saman nezlesi , rinın, tinnitus vs    
          -Bas agrisi  ( ozellikle migren vs
           -Kas eklem  HASTALIKLARI, romantizmal HASTALIKLAR  vs.
            -Tansiyon HASTALIKLARI , seker HASTALIKLARI vs.
 Dr. Recep Çelik “ Her canlının olduğu gibi insanlarında yaşamlarını sağlıklı idame ettirmeleri için suya  ihtiyacı vardı. Her insan günde en az 2,5 litre su içmek zorundadır. Susuz vücut hastadır, erken yaşlanır, kilo alınır, organlar yıpranır. Eğer vucudunuza yeterli su almasanız, vücut eklem arasındaki yada kandaki suyu kullanır ,hucreler suyu kaybeder ve İşte bu noktada rahatsızlıklar baş göstermeye başlar. Bazı hastalarım sadece yeterli su almadıkları için kendilerini iyi hissetmiyorlar. Ne çay ne ayran nede başka sıvılar suyun yerini tutmaz.” Dedi.
 
Mucize tedavi
Dr. Recep Çelik’in kliniğinde rastladığımız Makine Mühendisi olan Hikmet Sular isimli bir bey bize şunları anlattı. “Kalbimden rahatsızlandım. Antalya’da bilinen bir devlet hastanesine gittim. Beni yatırdılar. Önce anjioyla damarlarımın açılacağını söylediler. Sonra durumun daha vahim olduğunu hemen ameliyata almaları gerektiğini anlattılar. Panikledim. Oradan kaçmak istedim. Ama bırakmadılar. İmza attım sorumluluk bana aittir diye. Ve bıraktılar beni. Sonra Üniversiteye gittim. Aynı şey söylendi. Moral bozukluğumu tarif edemem. Sonra bana Dr. Recep Beyi tavsiye ettiler. Olmaz ama yinede bir gidip görünmekte fayda var diye geldim. Geçtiğimiz Nisan ayından beri gelirim. 10 kilo verdim. Şekerim vardı normale döndü. Kollestrol hat safhadaydı artık ilaç kullanmıyorum. Todokscularla dağlara yürüyüşlere katılıyorum. Çok az ilaç kullanımlarım kaldı. Birden hiçbir ilacı bırakmadım. Ama inanın kendimi o kadar dinç hissediyorum ki anlatamam. Şimdi burada olmamın nedeni ablamı ve başka bir akrabamı getirdim. Uygulanan tedavi bize iyi gelmeyen yiyecekleri kesiyoruz. Bize dokunmayan yiyecekleri istediğimiz kadar yiyoruz. Sınırlama yok. Hem kilo verdim hem sağlığıma kavuştum. Allah razı olsun hayatımı  borçluyum.” Dedi.
 
Dr. Recep Çelik hastalarıyla iletişimde onların hikayelerinin önemine değinerek şunları söyledi  “Hastayı önce dikkatle dinlerim. Her birinin ayrı hikayeleri vardır. Fiziksel rahatsızlıklarının yanı sıra hepsinin mutlak rahatsızlıklarının altında yatan bir kırgınlık üzüntü ve ruhsal bir sıkıntı vardır. Bu benim tedavi şeklimde çok önemlidir. Önce onları anlamak zorundayım. Hiç onların sözlerini kesmeden dinlerim. Sonra sorularım vardır. Sonra testler yapılır. Kişinin rahatsızlıklarını, yeme alışkanlıklarını dikkate alarak tedaviye başlarız. Bu güne kadar Allah'a  şükür mahcup olmadım.Her bir hastam bana başka bir hasta gönderiyor  .Beni en çok  bu mutlu ediyor.  İnandığım tek şey var, hastalıkta,  tedavisi de yediğimiz yiyeceklerin içinde saklı. Ben bu mantıkla hastalarımı tedavi ediyorum. Şunu özellikle belirtmek istiyorum ‘tedavisi yok bununla yaşamak zorundasın’ denilen hiçbir şeyi kabul etmiyorum. Her hastaligin tedavisi mümkün ve var. Bu konuda iddialı konuşuyorum. Hiçbir insan hastalikla yaşamak zorunda değil.” Dedi
Sağlıklı mutlu günler dilerim
Dr.Recep Çelik

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Barsak Mantarı Nasıl Tedavi Edilmeli ?

Tedavi  disiplinli olmalıdır.cunki  mantar tedavisi zordur. Normalde barsakta mantar spottan alarak yenen gıdalar ile alınır ,önemli olan mantarların koloni yaparak ,faydalı olan acidopulus  azalmasidir, bunlar azaldığı zaman  B vit , k vit ,B 12 gibi alınması gereken ler alınamaz ,ve rahatsızlıklar oluşur.ve cogu hastalığın temelinde bu soru yatar ,eger barsak florası normal ise vucut hastalanmaz,immunisation güçlü dur , savunma güçlü ise ,barsak florası normaldir,  Öyle ise ne yapmalı , yada barsakta maya veya mantar colonisi varsa NASIL temizlemeli..? CANDİDA NASIL BARSAKTAN TEMİZLENMELİ? Sıra ile yapmamız gerekenler bir bir atlamadan sırası ile yapmak  gerekli. 1/. Once barsakta bulunan  parazitleri,bakterileri, mayaları   ayırarak yok etmeliyiz, (cunki barsakta yaşayan parazitler amonyak  vs gibi toksinler  salgilayarak faydalı bakterileri  öldürür  dolayısı ile   candidalarin barsak mukozasına yerleşmesine ve faydalı olanların yerini alarak  hastalık sebebi olur)

Acugraf Meridjen Görüntüleme Cihazı Hakkında Bilgi

Akugraf   Çin tıbbında kullanılan meridyenlerin, meridyenler üzerindeki akupunktur noktalarının ve bu meridyenlerin ilişkili olduğu organların enerji seviyelerini ölçerek bilgisayar ortamında değerlendiren ve dokümante eden bir elektrodermal görüntüleme sistemidir.  Sistem, uç kısmı nemlendirilmiş bir probun hastanın elleri ve ayaklarında bulunan akupunktur noktalarına (Yuan noktaları, jing well noktaları) temas etmesi ile elde edilen veriler ışığında çalışır. Cihaz başlıca 4 parçadan oluşur. 1.Birinci parça bir bilgisayar ve bu bilgisayara kurulu bir program, 2.Hastanın eli ile tuttuğu bir elektrod, 3.Hekimin akupunktur noktalarındaki enerji seviyelerini ölçtüğü bir prob, 4.Küçük bir merkezi aparat Geleneksel çin tıbbına göre hastalıklar, insan vücudunda olduğu varsayılan toplam 12 çift meridyen üzerinde dolaşan enerjinin ( chi,ki) dengesinin (yin/yang) herhangi bir sebeple bozulması sonucu ortaya çıkmaktadır.  Akupunktur tedavisinin